Kiss. Kiiisssss. Kiss.

Nu har jag varit kissnödig i flera timmar.
Redan innan Ole-Gunnar gick till jobbet var jag kissnödig.
Jag är alltså helt seriöst superkissnödig.
Datorn står i rummet bredvid badrummet.
Det tar mig mindre än 4 steg att komma fram till
toaletten, ändå sitter jag och byter ställning
för att minska trycket på min blåsa.
Helvettes jävla kissnödig.
Jag blev ommöjligt ännu mer kissnödig av att skriva om det.
Jag förstår verkligen inte varför jag inte går och kissar.
Det är helt jävla omöjligt att komma på en
enda vettig anledning till varför jag plågar mig själv med
kissnödigheten. Istället för att bara kissa.

Jag har varit och pratat i telefon och lämnat datorn flertalet
gånger utan att påvägen tillbaka svänga in och kissa.
Jag förstår inte varför jag inte kissar.

Om jag kanske.. ska gå och kissa?
går jag och kissar känns detta inlägg otroligt meningslöst.
Det är otroligt meningslöst, men om jag hade avslutat med

"Nu jävlar ska det slås rekord, jag ska inte kissa på 4327 timmar och 217 minuter, är ni med och hejjar?"
hade det plötsligt vart en mening.

What so ever  nu går jag och kissar.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHAHA!! *ASG* Fy FAN VILKEN KUL VIDEO!!!!

IDOL NÄSTA!!!

Värsta porrmovsen på slutet ju, kommer du inte in i idol så är det j-lopez rumpskakarvideor som gäller...

hahahaha.. det där räcker definitivt.. skönt med folk som kan driva lite med sig själva... stor eloge!!!

2008-04-14 @ 23:56:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hehe.. jag menar ju givetvis att du vågar bjuda på dig själv :D det är en positiv mening.. ta åt dig, jag ger inte komplimanger normalt..

och haha, sorry att du inte kom med på kötyperna.. fjäsk och allt.. jag får skylla på morgontrötthet ;P

2008-04-15 @ 09:20:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0