Kryphål.

Jag sa att om jag kom upp i halvparten besökare skulle jag göra det.
Jag har överskridit halvparten.

Ha.. hahahaha. ha.

Nu ska jag tillägna min bästa vän en stund.
Hon heter Sanne och enligt ett sånt random test som folk hittar på här och där,
är hon bajsfixerad eftersom jag hade en brun tröja på mig i morse.
Hur som haver.

Hon är bara bäst i världen.
Och jag vet att hon inte kommer tvinga mig att dansa naken
(även om jag inte hade tackat nej till att dansa naken med henne)

Kära gud, jag vet att jag inte alltid är ditt bästa barn, men jag gör så gott jag kan.
Jag har bara en önskan, och uppfyller du den ska jag aldrig mer be om saker.
Kan du göra min bästa vän Sanne lesbisk så jag får ligga med henne?

Undrar hur vettigt det är att be till en kristen gud om att göra folk homosexuella,
med tanke på hur homofobiska kristdemokrater är. Kristna över huvudtaget.

Tillbaka till Sanne.
Hon kommer inte tvinga mig att dansa naken, för hon älskar mig.
Men jag älskar henne mer och hon är det finaste som finns.
Så vacker, så fin och helt jävla perfekt.

Och till alla er svin där ute som nu läser min blogg,
jag skriver inte det här för att jag ska ha någon på min sida när vi
möts i rätten om min nakensalsa, utan jag skriver det för att jag menar det.

Appropå det.. Elsa, om du läser det här, hjälper du mig ur det här?

Nu ska jag kissa, sen ringa Robin som jag skulle ringt igår, men var inte i form direkt.
Han ska få höra allt om nakna bröst, piercingar och rövfixerade får.
Han kommer förlåta mig för att jag inte ringde igår.

Slänger upp en bild på Sanne.
För att hon är så söt.
<3

image120
(Det är både Sanne och jag på bilden, Sanne söt och jag langar "Jag är nykter"-posen trots mitt onyktra tillstånd)

ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0