Kvidevitt.

Jag har velat skrika ut ordet kvidevitt hela dagen.
Jag vet inte riktigt vad ordet har för mening, men det
är en otroligt glädjeladdat ord. KVIDEVITT.
(ja, jag fick sex innan barnen i bullerbyn)
(Alltså.. de fick inte sex, jag fick det, innan min karl läste den sagan för mig)

Jag har alla fönster öppna i lägenheten och den friska vårluften viner
runt mina nakna, bleka vader. Fåglarna kvittrar och solen försöker
tränga sig in genom de tunna gardinerna. Våren är här, och jag är,
ommöjligt ännu mera gay. Underbart.

Jag känner för att nära min bisexuella sida och inleder därför idag
en lång process som kommer få mitt liv mer betydelsefullt.
Jag kommer ha något att göra framöver och inte bara sitta och ruttna.
Jag ska lära mig att suga på mina egna bröstvårtor.
Inte bara slicka lite lätt med tungspetsen, vilket jag faktiskt redan klarar av,
dock får jag käkkramp och sträckningar i tungan.
Nej, jag ska lära mig att suga, dra in hela bröstvårtan i munnen.
Förstå vilken utökad njutning jag kommer få när jag onanerar?

Jag är på fruktansvärt bra humör idag igen.
Även fast min karl beskyllde mig för att ha varit inne på redtube igår.
Ha, vilket jävla (arpil)skämt. Jag ser nog på porren min karl har på datorn
om jag ska se porr, eller väntar tills han kommer hem och har sexytime med honom.

Fyfan vilket erotiskt inlägg.
Det pirrar garranterat i penis på er nu.
Iallafall på Robin, det vet jag, den hingsten!
Och som en gåva från mig, till mina kära, 18 trogna läsare, får nu en dagens Mikaela-bild.
Okej. okej, det blir två, bara för jag är så otroligt vacker.

image106image107
                  Langar posén.                                              Jag fick till det. 
                                                                         Visar att man kan har samma färg i
                                                                          ansiktet som resten av kroppen, 
                                                                       även om man har smink och visar upp
                                                                      armbanden jag fick på min 19 års dag.
                                                                  "världens bästa kusse ever!" - Lena 10 år. <3
                                                                          (plus att man ser min klyfta!)


Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0