Nebel svarar.

image124

frågan är alltså om låten får en form av tyngd på grund av att halleluljah är religöst och om
det gör musiken andlig på något sätt?

Jag själv diggar låten, texten, melodin. Tycker den är otroligt bra, skön underbar och grym.
(ibland onanerar jag till den - saksamma)
Och om låten får en form av tyngd och man anser den bättre pågrund av texten är
i mitt fall ja, eftersom jag diggar den. (Ordet diggar är gay, precis som Robin)
Men deras röster förblir gudomliga vad de än sjunger.
Får lika mycket gåshud av the river som av halleluljah.

Infogar av denna anleding två andra låtar.
Bara för att liksom.
Bara för att jag inte kan få nog av deras musik.



Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0