Nu ska vi se.

Tänkte resumera dagen.
Börjar med att kolla igenom listan för att se vad jag lyckats åstakomma.

Alltså.
- Kom helt av mig med girlystilestunden. Saksamma, snart kommer min karl hem och då ska vi dusha, sexytime.
- Jag har cyklat, cyklade längre än jag trodde också. Två gånger tillochmed. 
- Middag har jag just ätit, hemmalagad potatissoppa med solroskärnebröd. 
- Rekordet ligger på is, snart är jag där, snaaart är jag över 10 000.
- Har inte bajsat, har inte haft tålamod. (förlåt sanne)
-  O-G är nu återigen min, mohaha.

Jag har också idag, som inte var inplanerat.
- Lagt 53 passianser
- Vart nere på jobbet för att mobba Kim för att han gick på ett aprilskämt.
- Cammat med Jessica
- Pratat i telefon, både med Sanne och Johanna.
- Haft sex
- Odlat mustash/mustach/mustasch.

image105



Allt för nu, adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

det intresanta i det här inlägget kan ju sammanfatas i ordet sex... och det har du låtit vara den kortaste punkten..

var är detaljerna?!?!

2008-04-02 @ 00:29:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jessica

underbart att cama

2008-04-10 @ 20:31:31
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0