Rulla mig i pärlsocker och ät mig.

Jag är sjuk.
Det suger. Jag känner mig yr, kan inte ha mina linser,
har ont i bihålorna och känns återigen som små
legosoldater möblerar om i min mage, konstant.
Jävla idioter.

Jag är trött på mig själv just nu.
Riktigt trött på mig själv.
Riktigt trött på min inställning
och riktigt jävla trött bara.
Trött.
Måste orka ta tag i mig själv.
Bra att jag känner så när jag är sjuk.
Jättebra. Verkligen. Måndag, ny kula.

Mitt kort är fortfarande borta.
Så i morgon ska jag till banken och
spärra mitt kort och sen beställa ett nytt.
Det som gör mig mest irriterad är att
jag till 100% kommer hitta det så fort
jag varit nere på banken och spärrat det.

Min karl sover, sen ska han till statoil
och köpa tuggisar till mig.

Nu ska jag ringa Sanne.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

Ååh fy fa.. det där lät ju varken muntert eller kul.. jag hoppas du piggnar till..

Vi vill ju ha mer twistade äventyr av allas vår Mikaela!!!

2008-04-28 @ 01:11:16
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Hahaha.. läste upp din kommentar för hanna

Joel - Hanna! kolla, någon skrev jag älskar dig
Hanna - hmm
Joel - men va fan, blir du inte glad för mig?
Hanna - jodå.. det är SKITkul att massa tjejer på internet skriver kärleksförklaringar till dig..
Joel - Ja, eller hur ;D
Hanna - suck...

Hahaha.. bästa botemedlet mot ironi är att inte förstå den ;D

2008-04-29 @ 07:40:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Haha jaa.. skrev ju att jag inte riktigt visste =/

2008-05-10 @ 22:22:53
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0