The winner takes it all!

Appropå att jag lyssnar på abba.
Fyfan vilket bra jävla band vi har fött upp.

Nu flyter The winner takes it all ut ur mina högtalare.
Älskar frasen "the looser standing small".
Så älskvärt jävla förnedrande.

Jag är förmodligen bäst i världen på att avsky folk.
Jag avskyr väldigt mycket människor.
Jag känner hat mot folk som jag aldrig träffat
och njuter när dessa råkar illa ut.
(läs när videor på Kissie sprids på internet)
Jag njuter verkligen. N J U T E R !
Det enda jag saknade när jag såg den var
en liten katt att klappa på när jag slängde huvudet
bakåt och skrattade ont.

Jag är hemsk, men somsagt..
The winner takes it all, the looser standing small!

Jag är the winner, resterande standing small.
Säger inget mer nu.

*självgod*

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

jag måste hålla med.. jag kan inget om kissie, vet inget om henne.. men min skadeglädje bara sipprar ut...

;D

hehe.. och shit, din snubbe måste antingen skaffa glasögon eller dricka mindre ;D ett sånt tillfälle får man inte missa..

haha

2008-04-12 @ 15:44:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

ja, nej alltså.. bästa kommentar stays.. jag tror det kan bli en rolig funktion och få folk att anstränga sig mer till att vara lite fyndiga..

det blir en win win win situation.. jag får roligare kommetarer, ni blir länkade och det blir mer kul att läsa på inlägget..

2008-04-13 @ 03:25:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

neslig... elak...

allergisk mot kondomer? är man allergisk mot gummi då? eller bara mot att ha dom under sex för att dom pajar stämningen?

jag är nog mer det sistnämnda...

2008-04-13 @ 13:16:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0