Ey! 09.22

Imorse ringdes det till min telefon
och min karl efterfrågades;

"Ja, jag ringer från sjukhuset och söker egentligen Ole-Gunnar"
"Mhmmm?" *nyvaken*
"Ja alltså, han svarar inte på sin telefon.."
"Nehe.. han är på jobbet" *gäsp*
"Jaha, har du något nummer dit?"
"Nej, eller jo.." *rabblar hans mobilnummer*
"Är inte det hans mobilnummer?"
"Jo?"
"Han svarar inte på den!"
"Jo.." *börjar vakna till*
"Vem är det jag talar med egentligen?"
"Mikaela!"
"Jaha.. och vem är du?"
"Jag är.. *panik i hjärnan* ehm.. Hans sambo? vem är du?"
"Jag ringer somsagt från sjukhuset!!"
*poletten ramlar ner*
"Jaha heeeeeeeeeeeeeej, ja men du kan boka en tid med mig så
ska jag framföra det till honom!!"

Don't blame me, det var tidigt på morgonen.

Nu ska jag ner till jobbet, ta en cigg med min karl
och fira att jag ska få en ny telefon i morgon.
Jag tror dock fortfarande inte jag har vaknat helt.
Satt just och funderade på lik och olikheter min
mamma har med Oprah. Kom fram till att båda
ser/hade sett korta ut på tv.

Ikväll blir det bowling.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Shit vad jag saknar att dricka kaffe och röka och jobba 16h /dag. Nuförtiden dricker jag bara bris och önskar jag kunde sova 16h/dag.

2008-08-21 @ 14:08:59
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0