Frukost.

Undrar hur det smakar. Den där herr Frukost.
Bröd känns av någon underlig
anledning väldigt exotiskt.
Det känns sorgligt.. men.. kvinnlig som
jag är kommer jag idag prioritera
balsam och cigaretter framför bröd.
Och efter balsam och cigaretter
kommer jag vara varm och lycklig i hela
kroppen, men enbart om kortet visar beviljat köp.
Annars kommer min värld gå under.

Jag får lön om 8 dagar.
Det här komer bli en låååång, låååång, vecka + 1 dag.

Tack Ole-Gunnars mamma för förlovningspresenten.
Den kunde inte, absolut, nej, icke suttit mer rätt.
TUSEN TAKK (skriver på norska för att alla som läser ska förstå
min tacksamhet)

Nu ska jag dricka kaffe tills jag känner någon typ av mättnadskänsla
sen ska jag köpa balsam.

Adjö.


Härlig bild från Kos 2008 som Dr. Oob har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0