Fyllo.

Just hemkommen från bygden och jag ska upp och jobba om 8 timmar exakt. - 3 och en halv minut.
Börjar 12.43,5 i morgon. Häääääärligt.

I morgon kommer mammis och pappis. Har dom inte med sig mat
ska jag tvinga dem att åka till statoil och köpa pizza.
Min karl (förlovade, ja, vi förlovade oss den 1/8, har glömt att berätta det) fixade
iofs 200 gram vit choklad idag så i morgon ska vi laga vit chokladmousse med
vinbärssås. Det blir nice. Jag hatar våran N tangent, den lyder inte som den ska.

Ikväll har varit bra. Även om Vibeke grät som en baby eftersom aset
flyttar imorgon. Fyfan vilken osammanhängande text.
Bör sova, för somsagt ska jag till jobbet om 8 timmar.
M lyder inte heller. Sweet, not.

Jag hatar när folk kallar mig Mikaela.
Nu ska jag sova.

Adjö.


Gammal men vacker bild.


Sova var det ja, observera att nakenchockerna börjar arta sig.
Synd för er att jag inte sover på rygg. Eheeee.. nipples. :>

Kommentarer
Postat av: Sarah

Herregud, har ni förlovat er?????? naaaaw vad gulligt.. jaa det SKA göras.. måste vänta in lönerna som kommer framöver som kommer se klart bättre ut..

Miss you like longtime..



älsk!!!!

2008-08-03 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0