Hallo?

Jag har pressat fram två inlägg sen den
7 och dessa har nästan bara innehållit ett
youtube-klipp. Min statistik har ökat drastiskt.
Jag kanske borde sluta blogga helt?

Blondinbella håll i hatten, bestämmer
jag mig för att sluta blogg, kommer jag snart
gå om dig i läsarantal. Skrämmer det dig?
Eller er, stora bloggare? Om jag bestämmer
mig för att sluta, kommer jag förmodligen
bli sveriges mest lästa blogg!
Sug på den. Jag gör det bättre än er,
om jag inte skriver..

Det där är iochförsig en diss mot migsjälv.
Det sög.. min blogg är alltså bättre när jag inte skriver?
Pyttsan.
Jag slutar aldrig.
Tyvärr, så ni läsare som klickar in ihopp om att jag
 inte skrivit något nytt, kan sluta.
Jag kommer fortsätta!

Ha! det trodde ni inte va?
*gnider mig i ansiktet på random*

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0