He.

Jag ber om ursäkt.
Men igår var jag så bakfull att jag
helldre äter rå kyckling uppspicat med
gamla oliver än upplever den dagen igen.
Jag var så lite produktiv att det största på
hela dagen var när jag värmde potatisgratäng
i ugnen, inte lagade, utan värmde.

Fylleinlägget har jag ingen ursäkt till
varför jag inte skrev, kanske för att kvällen
inte slutade som den brukar. Brukar sluta med
att alla går hem, jag och min karl städar lite
och sen går vi och äter/lägger oss. I lördagskväll
så fylleåt de flesta hemma hos oss, sen körde
daniel hem en efter en och till slut var det bara
jag, Ole-Gunnar och Nina kvar som av någon
anledning hamnade tillsammans under samma täcke
i vår dubbelsäng. Mysigt var det, det kan jag lova.
Trots att minnerna är lite svaga från just den delen av kvällen.

Idag är jag ledig och det ska bli otroligt skönt.
Lite sliten efter helge och arbetsveckan faktiskt.
Kanske ska ner och hämta min mullvad idag.
Det blir spännande!

Adjöööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0