Lilla fröken Mikaela - En bitterfitta

Idag har jag varit en bitterfitta hela dagen.
Stört mig på att jag inte får jobba.
Hatat jobbet. Varit grinig och funderat
på olika sätt jag kan skada hotellet.
Bränna ner det, köra igenom det med en
pansarvagn eller kanske bara gräva tunnlar
under och fylla med bajs så det börjar
lukta riktigt äckligt överallt.

Men.. jag är för lat för att göra något
av ovanstående. Därför har jag suttit
vid msn hela dagen och fått höra
av gamla ragg att dom faktiskt tyckte
väldigt mycket om mig. Trevligt.
Jag är förlovad. Med världens bästa.

Jag raggar folk som ska komma och hälsa
på mig också. Jessica ska komma snart igen.
Försöker få hit Chabbe också.
Sanna pratade om att komma sista
veckan i oktober och hoppas hon får
med sig Elsa då.
Oob vore trevligt. Men vet att det är rätt
omöjligt. Tyvärr. Saknar min prinsessa.
Stor uppmuntrande cybersockerkaka
till henne. Snart börjar allvaret och jag
vet att du kommer klara det galant. Lika
galant som du gör allt annat. Bästabästabästa.

Nu ska jag gå och handla mat tror jag.
Sen laga spansk tortilla med kyckling
till lunch. Behöver ägg och paprika.
Det kan inte vara så dyrt, hoppas jag.
Pengarna är inte i överflöd den här månaden.

Jag bjuder på en fräsig bild också.
Bara för att lätta upp dagen.



Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-20 @ 18:54:42
Postat av: Ellinor

Jag ska iaf komma och hälsa på dig :)

2008-08-20 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0