Morgon.

hehe, om man byter ut o mot a och tar bort M blir det organ.
Som i könsorgan. God Morgon. Ha.. hahahaha. ha.
Saksamma.

Idag ska mamma och pappa åka vidare
och ta Bergen med storm. Dom firar sin 20 brölops(?)dag idag.
Grattis likzoom.

Igår åt jag både varmrätt och dessert.
Jag var mättare än mättast och lycklig, eftersom jag inte betalade.
Idag ska jag försöka tvinga min karl att leka med mig
(he he he) fram till klockan 5 när han ska till jobbet.

Ska spendera sista tiden med mamma och pappa nu.
Skriver mer sen.
Adjö.


Min lilla baby.

Kommentarer
Postat av: Agge

Men mogna ordlekar du sysslar med dårå :P Fast vad kan man förvänta sig av dig, baaara 19 år eller hur det nu var ;)

2008-08-05 @ 14:53:44
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0