Rosè.

Nu har jag och min karl hält upp en halv flaska
mousserande rosé vin i varsit glas som vi sitter
och smuttar på och min karl har valt min outfit
och sart ska vi iväg och göra något kriminellt. :o

Jag har på mig min fina klänning, och glittriga tights
och min karl har fin, rutig skjorta och svarta jeans.
Vi är världens finaste par. Tro mig.

Jag borde nästan hyra en fotograf som kan ta kort på oss
för damn, we are hot.

Funderar fortfarande på vad jag ska göra med håret.
Så jag blir ännu vackrare.
Fick just ett förslag av min karl;

"Du kan ha en liten sån där och sen typ fram lite sådär"
*drar fram lite slingor i framkant mot ansiktet*

Jättebra idé älskling, absolut, så får det bli.
ehm.. ska bara komma på vad han menar.
Säkert något jätte fint.

Nu måste jag dricka, innan kolsyran försvinner.

Adjö.


Den snygga klänningen. Är dock inte lika full (än) och har inte
Oob snygga fejs vid min sida. Men ni fick liksom en hum nu.
Btw, whaddupp med mitt lillfinger på bilden?!


Kommentarer
Postat av: Agge

Fuck, ge mig vin och låt mig supa mig full. Eler dom kunde ju iaf skickat med mig lustgasen från sjukan. Jävla snåla helveten

2008-08-06 @ 19:19:53
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: amanda

haha nog vågar jag kommentera allt ;)

härlig header!

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=ammizz bli medlem, du får fler besökare =)

2008-08-06 @ 19:48:38
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0