Tidsbrist.

Pågrund av mitt slöa beteende denna
förmiddag tänkte jag kopiera ett gammalt
inlägg och låtsas som det var något
som skett nu, bara för att jag inte hinner
klura fram något sarkastiskt och bittert.
Men jag hinner inte ens lite fram en
favorit i repris innan jag ska till jobbet.
Börjar klockan 2 och ska duscha innan det.
Ska duscha om ca 3  minuter.

Imorgon blir det fest. Så dagen idag
har min karl fått i uppgift att städa lägenheten,
tvätta kläder och ta sig till systemet och köpa
alkohol. Stora mängder alkohol.
Till mig. Eftersom han har varit sjuk
ska han ta det lugnt i morgon och nöjer
sig med en flaska cognac.

Har en känsla av att fylleinlägg kan dyka
upp i morgon. Och det är ju alltid trevligt.

Adjö min vänner.


Kommentarer
Postat av: Agge

Ja, fylleinlägg är alltid trevligt. Kul du är tebax, mitt mammalediga liv är inte densamma utan dig :)

2008-08-15 @ 14:21:03
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0