1/1 -2008.

Nytt år med nya tag!
God, tänker inte ens börja.

Gårdagen var mycket mysig,
Middagen blev superlyckad och en runda alkoholgeni
fick igång de flesta.
EmoSkinkaStad blandat med kiwi
fick min mage att värka av skratt
och käken av krampas.
Ungefär som när du suger kuk förlänge.
Vid 4 tiden var jag dock glad att jag lyckats
få ut nästan alla och orkade
inte bry mig om de som var kvar
och gick och la mig tillsammans med
baby i min säng.
Jag är så glad att jag har dig som min bästa vän.

På fredag bär det av tillbaka till Norge.
Det är splittrat, som vanligt, men med
tanke på hur mycket jag vantrivs med
att bo hemma och behöva anpassa mig
efter familjens alla viljor, ska det bli rätt
skönt, kommer sakna Sanne, Robin
Sanna och Elsa något enormt, men
kontakter är till för att hållas.
Jag funderar på om jag ska börja skriva brev.
Kan bara tänka mig hur glad jag själv
skulle bli om jag fick ett brev skickat
till mig själv i norge. Ett gammeldags,
handskrivet brev, skulle garranterat göra
min dag.

Om någon vill ha min adress är jag villig
att lämna ut den!

Idag har jag mått piss.
Inte bara bakfull utan
en påbörjan av förkylning
eller liknande ligger och gnager
i bakgrunden, inte alls okej! :/
Hoppas jag inte hinner bli sjuk
innan fredag för vill spendera så mycket
tid som möjligt med mina fina
innan jag åker hem.

Jag saknar Ole-Gunnar, Kjempemykje.

Och du, nu har du återigen gjort mig besviken.
Jag bjöd in dig till mitt hem igår, även fast du
inte hört ett ord i från dig sen den dagen.
Igår ringer du och försöker lura i mig att
det faktiskt inte bara är för att det är nyårsafton
du vill komma hit, utan du vill lösa allt.
Andra gången du ringde, trodde jag nästan
på dig, trodde iallafall du skulle sköta det snyggt.
Jag är inte så jävla naiv som folk kanske tror.
Men att du sen kommer hit och inte ens har
stake att titta på mig eller ta upp det du sa
att du kom för att göra, gjorde mig bara mer besviken
på dig. Och sen komma skuttandes asfull vid 12slaget
och kramas och berätta att du älskar oss?
Du kunde inte klämmt ur dig en ursäkt då?

Självklart inte, folk är inte som du tror Mikaela.
Folk är idioter, notera det till 2008. Idioter!


Sen finns du.
Du som varit fram och tillbaka i mitt liv i flera år nu.
Mest fram, även om jag kanske velat tillbaka.
Nu är du tillbaka, men på en skrämmande väg fram igen.
Och att du har mage att vara arg på någon, är för
mig helt ofattbart, eftersom det är du som har gjort
fel, i mina ögon, och även om källan till det hela
hände för länge sedan, så finns det annat
som skaver och det är absolut inte okej.
Och det som är minst okej är att du är arg.
Du kan vara ledsen, sårad eller whatsoever,
men du har ingen rätt att vara arg, inte i det här fallet.

Och whatsup med soffpotatisar?

Nu får det vara nog.
Fått ur mig nog med bakisagritioner för idag.
Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick ju höra det du sa när jag ringde andra gången, det gjorde mig besviken. Därför hade jag ingen lust att be om ursäkt.

2008-01-01 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0