2007

Årets bästa grupp: Dire Straits
Årets bästa kvinnliga soloartist: Amanda Jensen
Årets bästa manliga soloartist: Lars Winnerbäck
Årets bästa låt: Alicia Keys - No One
Årets bästa dryck: Black tower och tequila
Årets bästa godis: stratos choklad med luftbubblor och maraboudaim.
Årets bästa TV-program: 2½ men
Årets bästa kompis: Sanne, Robin, Elsa och Sanna.
Årets bästa sommarminne: Norge med bästa.
Årets äckel: När en person på nattbussen försökte ta min sko.
Årets bästa film: Simpsons The Movie och Råtatuille.
Årets snyggaste skor: Svarat med guld och döskallar i, som jag inte kan ha.
Årets bästa julklapp: Halsbanden från mina två bästa (Sanne och O-G)
Årets skummaste skratt: Elli-Johannes
Årets skummaste person: Mickis
Årets snyggaste kille: Ole-Gunnar <3  
Årets snyggaste tjej: Sanne <3
Årets bästa konsert: kommer inte ihåg.
Årets fjortis: Kan inte välje.
Årets sexigaste: Jag :>
Årets kram: Ole-Gunnars på flygplatsen när jag kom till Norge.
Årets lärare: Lelle
Årets min: Ole-Gunnar
Årets galnaste: Elsa
Årets tidning: Solo
Årets fest: Superwensday
Årets tal: Ngt som sanne sagt ^^
Årets bus: Jag är inte busig.
Årets kortaste: JessicaByxan
Årets klantigaste: Jag, jag och åter jag.
Årets snyggaste mössa: Pälsmössan från Oma
Årets snyggaste klänning: Nyårsklänningen
Årets snyggaste pyjamas: Döskallebyxorna
Årets fulaste klädmärke: eh.. finns inga fula kläder,bara fula människor.
Årets bästa inköp: allt!
Årets godaste mat: Kebab!
Årets snyggaste jacka: En jag såg i en tantaffär i norge.
Årets finaste mönster: Randigt
Årets bästa affär: Blue Fox
Årets tabbe: K-märkningen
Årets resa: Island och Norge.
Årets största händelse: Flytten till norge.
Årets sämsta händelse: Allt jidder
Årets sämsta låt: Vinnarlåten i Idol
Årets sämsta människa: RobinBögHoran!

Kommentarer
Postat av: nibor

varför er jag semst :((((=(:[

2008-01-02 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0