Ägande.

Jag äger min karl på guitarhero.
Kvällens planer om att göra något annat blev nog misslyckade.
Kvällen är dock inte slut ännu men jag känner
att jag är allt för trött för att sätta igång min kreativa del
av hjärnan och komma på något att göra.

Vi lagade dock hemmalagade köttbullar med
pasta till middag. Första gången vi lagar hemmalagade
köttbullar hemma. Dom blev kung.
Förmodligen pågrundav mina rullningsskills.

Jag hörde rykten om att ciggpriset ska
höjas till 115 kronor paketet här i norge.
owned? yes.
Dags att flytta tillbaka till Sverige? haha.
Eller köra en morten?
Rök äckliga cigg, så vill du inte röka lika mycket.

Tack för mig, nu ska vi se Amerikans äppelpaj 4.

Kommentarer
Postat av: joel

mycket mycket bra svarat, vi kan ha en av de potentiella vinnarna här...

2008-01-18 @ 22:50:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Du vann!!! grattis grattis, du hyllas i inlägget tävlingsvinnare...

2008-01-19 @ 10:35:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0