Dagens outfit.

slänger upp dagens outfit lite snabbt,
hinner inte blogga så mycket idag, eftersom
jag har jättemycket att göra med min lilla
hund som heter något så coolt som exempelvis
ett klädmärke eller typ, puffy.
Jag har inte gjort något alls idag, inget som
är värt att nämna iallafall, fast jag älskar min pojkvän
och tänkte slänga upp en videoblogg senare,
där jag återigen berättar att jag inte gjort något.
Men nu är jag upptagen med att inte göra något
av vikt och värde så igentligen är det hämskt att
jag sitter här. Här är iallafall dagens outfit.
Vad har ni gjort idag? Och framförallt, hur MÅR ni?
(Ni måste svara, så jag får fler kommentarer)



Ja, jag klippte lugg bara för att alla andra som bloggar gör det.
Man vill inte vara efter i modesvängen!
Dagens outfit består av hår och smajl.
Köpt på secondhand.

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 23:52:11
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: joel

haha, bra outfit... jag pluggar massage i ett år, jäkla kul faktiskt... visste ingenting om det för ett år sedan men nu är jag fast :)hur länge e du i norge då?

2008-01-31 @ 11:31:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0