!"#¤%&/()=?`

En dag till på jobbet.
Lugn som gatan.
Hände i stort sätt ingenting.
Men var helt okej.
Trevligt sällskap fick tiden att flyta på.

Ledig i morgon, skönt att vila lite.
Inte för att jag direkt har överansträngt mig
denna veckan, men trotsallt skönt med ledigt.
Spendera lite tid med karln, mucho greato.

Inlägget känns ovärt, men
vill vara snäll mot mina få läsare
och uppdatera lite oftare.
Har haft så mycket att göra
att det har varit dåligt på sista tiden.
(Notera hur jag just motsa mig själv,
har inte haft mycket att göra, är bara
lat och saknar insperation till mina
spydiga och sarkastiska inlägg)

Nu ringer Sanne
*lång konstpaus*

Sådär.
Återigen, ingen av vikt och värde
att skriva.

Har dock haft de sjukaste drömmarna
de senaste nättarna, två som jag kommer ihår
helt vilket är ovanligt eftersom jag
aldrig kommer ihåg allt jag drömmer.
Förutom nu då.

Ena om Simon (a.k.a Kafoka haha)
Mötte honom på ett hotell, spelade
någon typ av spel med pogs-liknande
brickor, blev sedan inlåste, Simon blev
sjuk och jag räddade honom genom
att pilla bort ett plåster från en dörr
som egentligen var en dynamit som jag senare
kastade på Martin (a.k.a Kex) och han dog
och Simon var tvungen att amputera sina ben.

Den andra om Lisa, det började
bra med en ute kväll med spårade
ur totalt och Lisa höll på att dö.
Hon jagade efter mig, döende och
ristade inte "hjälp" i dörrar med blödanade
händer och typ, besatta ögon.
Vaknade helt skakis och kunde inte sova.

Jag hatar att drömma mardrömmar.
Blir alltid helt fucked up efter en natt med
mardrömmar.

Dessutom är jag sjukt hungrig.
*brainfreezzzze*

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

åååh, jag vill också till norge, de är så glada där :) vad är du för sorts kock då? sushi? eller korvgubbe?

2008-01-31 @ 23:53:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

hehe, då hade nog publikantalet gått upp i alla fall. Fast Svullo hade varit rätt skön att se där också... :)

2008-02-01 @ 12:40:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

förresten är det lika pensionärigt att kolla på plus som på antikrundan... ;)

2008-02-01 @ 13:17:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Alexandra

Mjo antikrundan och plus skulle jag nog skippa ;-)

2008-02-01 @ 23:38:25
URL: http://alexandramariameyer.blogg.se
Postat av: joel

Att ha en snubbe som leder ett konsumentprogram som gud är visst pensionärigt... ;)
Tror inte det blir mycket mer gammalt... Antikrundan är rena hippieprogrammet i jämförelse :) Godmorgon förresten..

2008-02-01 @ 23:54:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0