GRATTIS!

Idag fyller min karl 25.
"väckte" honom med "tårta" och kaffe på sängen.
(Han var vaken och tårtan bestog av 6 ballerinaminimuffins och neverstops!)
Han öppnade sina paket och blev jätteglad. :>
Han är dock fortfarande lite halvdålig, så han ska inte till jobbet idag.
Inte bra att han är sjuk, men jag slipper vara ensam.
Funderar på att springa ner till centrum idag
och köpa ett till singstar spel.
Krossade på ColdPlays-Fix You igår.
Min karl vann dock över mig, igen, på something stupid.
Går inte bra när han är med och ylar..
Eller, för honom går det bra medan jag låter
som en födanade fiskmås. (jag vet att fiskmåsar värper ägg).

Ska tvätta min karl i mjölk och provencalkrydda nu, så han blir frisk.
Adjö sålänge!

Kommentarer
Postat av: amna

Coldplay* ^^
fy på dig, stavar fel till mitt favoritband.

2008-01-10 @ 11:43:37
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0