Kalenderflickorna.

Tänker inte recensera filmen.
Jag har dock köpt en kalender.
Jag intalar mig själv att det hjälper för motivationen.
Den har ett fint yttre. Det innre skrämmer mig.
Seriöst as hell när man får allt svart på vitt.
Lika bra. Antar jag. Pish.

Sanne är min bästa vän i hela världen.
Ni anar inte hur mycket den flickan
betyder för mig. Som ett andra jag liksom.
Fast bättre, på något sätt.
Tro det eller ej!
Hon är världens finaste vän.
Ville bara berätta det för mig själv,
återigen, så jag inser hur lyckligt
lottad jag är som har henne.
Hon är tamigfan det bästa som har hänt,
händer och kommer att hända mig.
Mucho Loveo.

Nu ska jag pumpa Greenday, dansa rumpan av mig
och försöka skita i att bankomaten tog mitt kort
och att det är stopp i vasken och allt annat som
står fint uppskrivet under "skräp".

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0