Skräp!

Skräp1
Åt inte frukost.
Kebablunch
Huvudvärk.
Varmakoppen.
Illamående.

Skräp2
Visa kortet införskaffat, välförvarat i väskan.
Promenad.
Visa kortet uppätet av bankomaten.

Skräp3
Superlugnt på jobbet
Jag har inget att göra
Frustrerad.

Skräp4
Ska man behöva skaffa ett till jobb
för att ha något att göra?

Skräp5
Jag kan inte lyssna på Five for Fighting - Superman
utan att bli neråt.
Låten är bra, jävla tänkare man är född till.

Skräp6
Intrernet är skit. Seg tas hell.

Skräp7
Stopp i avloppet i köket.
Kan inte köra diskmaskinen.
Kopparna börjar ta slut.

Skräp8
Jag orkar inte städa.
Lever i en växande svamp.

Skräp9
Jag saknar motivation till mitt nyårslöfte.
Som jag hatar att kalla nyårslöfte
för då försvinner motivationen.

Skräp10
Mitt vin börjar ta slut

Fyfan vilken patetisk liten klagofitta jag är idag.
Har inte ens rätten till det, när det finns andra som har det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0