Tänka sig.

Jag blev bakis, idag igen.
Har dock dragit ner på mitt drickande enorm.
Funderar på att ge mig själv en..
vafan.. jag har supit bort hjärnkapaciteten..
hur fan stavas.. alltså.. 
det där ordet man använder för att
beskriva  "handklappning till någon som gjort något bra"?
Satan.. jag tänker inte ens försöka.
Saksamma.
Gårdagen var hejdundrande.
Tequilan och vodkan försvann rätt fort.
Birger kom med mera vodka, lilla pusen.
(Pusen är inte en felstavning, utan
norska för älskling, typ).
Klockan 1 bar det av ner till hotellet för
att möta upp Vibeke och sedan vidare ner
till Taperiet. Min tyska sida sken igen förståndet
och öl slank ner, alltförfort, genom min,
förmodligen assnygga, strupe.
Efter det är endel ting fortfarande oklar, men jag antar
att det kommer komma till mig, dansade dock en del
trängde mig i toalettkön och.. Funderar på om jag tog några foton.
Jag ska leta rätt på kameran och ta reda på saken senare.
Efter Taperiet blev det efterfest hos oss.
Singstar och Guitarhero fram tills klockan var halv 7.
Då hade jag varit vaken 23 timmar och kännde för att sova.

Fyfan vilken meningslöst inlägg.
Förmodligen lika onödigt som
bruksanvisningen på konservöppnaren.
Satans norrmän, jag älskar dem.

Nu ska jag tina köttfärs
och laga mig köttfärssås och spagetti.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

man dödar runt en miljon hjärnceller på en fylla, å andra sidan använder man bara 3 procent av sin hjärna, och man har typ 500 mijarder hjärnceller. Och kackerlackor har inget speciellt emot ljus. dessutom bara för skojs skull så kan det ju vara kul att veta att man under sin livstid sväljer i snitt fyra spindlar i sömnen eftersom de attraheras av vår munlukt...

2008-01-20 @ 13:28:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0