Internet tillbaka.

Klockan är 1. Jag är pigg, vaken och naken.
Bloggen har haft lite sommarlov.
Jag kommer komma start tillbaka med nakenchocker,
fylleinlägg och bakishistorier såfort jag kommer ur semesterbanorna.

Jag var och fiskade i fredags. Jag överlevde.

M: Fan också.
O-G: Vad?
M: Jag försökte visa min rädsla, men jag ser bara svettig ut.

 
Fler bilder finns som vanligt på bilddagboken.

I lördags var jag full som ett svin.
Kvällen är blank. Superblank. Svinblank.
Jag och min karl kom hem från jobbet, skulle
ta några drinkar för att komma igång och för att bestämma
oss vad vi skulle göra. Min karl hade lagat MojitoSorbet, Granite egentligen, whatever.
Som jag blandade hejvilt med vodka och pang. Borta.
Har tydligen tvingat min karl att sitta uppe från 2 till 5 och lyssna på svensk
musik och vi har tydligen haft besök. Inte ett minne.

M: Vad gjorde vi igår, inte ett minne över huvudtaget?
O-G: Vi hade analsex!
M: Hade vi?!
O-G: Hehehe.. nej.. men.. vi kunde ha haft!
O-G: Däremot tvingade du mig lyssna på svensk musik.
Ole-Gunnar imiterar mig;
"Lyssna på texten dåååå.. Den här är asbra! Lyssa på texten!"
"Vi kan sova snart, måste bara höra hela den här, och dricka upp!"
"Ska du inte ha din dricka? Då kan jag dricka upp den?"
"ååååh.. lyssna på texten, den här lyssnade mamma på när hon var ung!"
"En cigg sen går vi och lägger oss! Jag måste dricka upp först"
"TEXTEN!"
M: Sluta, det är inte roligt.
O-G: Haha, jo, nu är det, inte då, när jag ville sova!
M: Tyst.

Nu ska jag uppdatera min bilddagbok.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

aaah, sidan funkade.. jag har nu missbrukat alla inlägg... aaah ;D

2008-08-04 @ 17:51:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0