Måndag.

Vet att jag sa att jag skulle skriva igår.
Men tröttheten tog över och jag orkade inte.

Nu är jag alltså tillbaka i norge.
Ska jobba ikväll. Det blir nog nice.
Jobbar med Daniel, han är nice.

Kollade igenom kortleken jag köpte till min karl igår.
En "sexpoker"-kortlek. De flesta bilderna inhöll tråkporr.
Halvfulatjejer som sög på halvstora kukar osv.
Jag bläddrar vidare tills jag helt plötsligt hamnar i
chock och råstirrar på en av bilderna. Kunde inte sluta.
Sedan kommer ett skrik och jag kastar ifrån min kortet.
Varför? Varför har man bilder av shemales som blir tagna
i röven på erotiska kort? Vad är det erotiska med det?
Klöver 6 är nu borta ur kortleken.

Jag har fortfarande inte vågat kolla mitt konto sen jag kom
hem från kos. Vill inte veta hur lite pengar jag har kvar.
Får ta smällen sen. Snart ska jag och min karl (han ska bara komma
hem från jobbet först) ner till centrum, köpa lite vikitga saker
och sen ska jag jobba. Funderar på att ringa Nina och hinna träffa
henne en sabbis också.

Love fansos.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

hehe.. hon kanske bara hade en väldigt "översizad" klitoris ;D

2008-07-23 @ 12:10:41
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0