Piggare.

Min karl är nere på jobbet och fixar med
några menyer. Jag kanske tvingas laga frukost
själv? Jag kommer inte ihåg hur man gör.

Gårdagen var helt ok. Trots skumma typer som
invaderade mitt vardagsrum allt för länge.
Innan och efter den personen gick var det dock
vädligt trevligt. Fick träffa Gøril som var på Stord
och hälsade på och hennes nya, svenska pojkvän
Peter. Helt underbart att ha en svensk person på
besök.

Imorse vaknade jag av bästa smset;
"Hej mammas hjärta. Hoppas du mår bättre. Tänker på dig. Puss"

Kommer ha mig på bra humör hela dagen.
Älskade lilla mammis. MMM. <3

Imorgon ska jag och min karl ut och åka båt.
Och fiska osvosv. Alltså.. hallå?
Jag vet inte hur man gör. Måste förbi
systemet idag så jag kan köpa något att lugna
mina nerver med.

Nu blir det frukost.
Adjö.


Jag och världens underbaraste person. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0