Sverige.

Efter en lång, svettig natt (som tyvärr inte inkluderade gruppsex på flyget)
är jag nu nyvaken, nyäten och i halsen ligger en stor, ond, tennisboll
som vägrar försvinna. Lite längre ner sitter 5 små dvärgar och smörjer
in insidan av min hals med klipulver och fnissar hysteriskt varjegång jag
hostar som en idiot.

Har hunnit packa upp en del, mamma har satt igång en maskin med tvätt
och snart ska hon och jag iväg och shoppa lite. Bäst att passa på när
Sveriges låga priser finns tillgängliga. (stavas det så?)

Imorgon bitti klockan 09.55 lyfter flyget mot Norge och 11.25
landar jag i Bergen och hoppas då på ett rungande välkomnande
av min karl och sen en tur in till Byn och träffa lilla Vibeke.
Annars blir det raka vägen hem till Storden.

Måndag lockar med jobb och slit, hoppas min hosta och halsont
håller i sig så jag kan sjukskriva mig. Ganska opepp på att jobba.
Jag vet att jag kommer jobba. Även om jag fortfarande är sjuk.
Arbetsmoral tror jag det kallas.

Måste bara berätta om min säkerhetskontrollsincident;
Min väska scannas och jag går igenom metalldetektorn.
P: "är det här din väska?"
J: "Ja?"
P: "Kan du öppna den?"
J: "Ehm.. ja visst?"
P: "Alltså.. har du handbojor i din väska?"
J a.k.a B : "Ehm.. ja.." *letar förbrilt efter de ludna handbojorna jag köpt åt min karl*
P: "Det får man inte, du måste ge mig dem!"
J a.k.a B: "Ehm.. okej.. hehe.. här!" *sträcker fram en påse*
P: "Tack.." *plockar upp dem ur påsen för att se till att det är rätt jag ger honom*
P möts av ett par svarta, pälsbeklädda handbojor och han ser på handbojorna,
han ser på mig, tillbaka till handbojorna och sedan åter på mig

P: "Ehm.. Sorry.. about.. eh.. that. hehe.."
J a.k.a B: "hehehehehe, it's okey! hehehe.. bye!"
följt av asgarv, asgarv och åter asgarv.

P - Pedro (han såg ut som en pedro)
J - Jag
J a.k.a B - Jag a.k.a Brandbil

Slår vad om att Pedro nu ligger hemma med sin fru
och har sexuella lekar, han kommer garranterat komma
försent till jobbet och därför få sparken. Ha.. HAHAHA..
Där fick han.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Janina

HAHAHAHAHAHAHHA!

2008-07-20 @ 00:17:56
URL: http://yuum.blogg.se/
Postat av: Hanna

tycker bättre om dig när du befinner dig på skandinavisk mark, helst med dator i närheten. välkommen hem! :)

2008-07-20 @ 13:55:34
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kommer till Oslo på fredag. Är du redo eller?!

2008-07-20 @ 20:55:23
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: joel

HAHAHA!!!



Antagligen blir handbojorna kvarlämnade i lunchrummet på flygplatsen och därför till glädje för hela avdelningen ;)

2008-07-21 @ 10:44:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0