Svettig.

Jag luktar äckligt.
Är svettig. Fiser som en bönodlare
och har ont överallt.

Jag känner mig som en sjuk man.
Klagar och har mig, konstant och tror jag
ska dö varje gång jag hostar.
Föda barn? bah.. det är mer synd om mig just nu.

Just nu vill jag att min karl ska komma hem,
gulla och pyssla med mig och berätta att jag
är vackrast i världen, trots svett, fula kläder och fett hår.
Fick en galen lust att träna, men att träna nu, när jag får
hostatacker av att resa på mig, känns halvfel.

Ledig i morgon. Skönt. Antar jag.
Lite downhills ibland. Ska ringa i morgon också.
Mest en note till mig själv.
Nej, nu ska jag plugga körkortsteori.
(ber till gudarna i smyg att pappa har börjat läsa min blogg).

Adjö


Vacker, frisk och nytvättat hår. Fyfan vad jag är sexig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh ditt mod är det inget fel på lilla tiger :)

2008-07-22 @ 21:11:57
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0