Ah.

Har haft en 37 minuter långt samtal med Orbin.
Det var längesen och satt på sin plats.
"berätta något kul"
*jag börjar berätta om mitt liv och min vardag*
"okej.. men kan du berätta något som inte står i bloggen?"
fail.. fick fram lite snaskiga detaljer om sex
och cigaretter som inte framkommit i bloggen (ännu).

Innan samtalet talades vi vid på msn:


Robins msnbild -->

Nebel | leben.blogg.se sier:

satt och tittade på din bild och funderade vad det var för jacka du hade

Robin sier:

HAHAHA

  Nebel | leben.blogg.se sier:

tog säkert 10 sekunder innan jag reagerade på att det inte var du!

Nebel | leben.blogg.se sier:

HAHAHAHAHAHH
Robin sier:

Jag tar det som en komplimang
Robin sier:

Han är oerhört söt


Det kallar jag humor kompanjoner.

Nu ska jag städa lite och vänta på att Oobs fagra stämma ska uppenbara sig i min telefon.
Adjö så länge.


Kommentarer
Postat av: joel

aaaah, folk med humor...



känns som om jag inte pratat med någon sådan på flera dagar..



jag försöker:



Joel - Jag hade sex med en flodhäst idag

Klasskompis - va?

Joel - Jag knullar flodhästar

Klasskompis - jaha.. jag tyckte du sa något annat..



2008-05-30 @ 02:03:15
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Sanne

HAHAHA vilken söt en ;P

2008-05-30 @ 11:37:09
URL: http://snovit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0