Fyfaaaaan.

Jag lovade mig själv och alla runt
omkring mig att inte klaga idag.
Jag ska hålla mig ord.

*superklagar i smyg*

Ska till jobbet om en timme.
Vaknade nyss av att min karl
armbågade mig i huvudet.
Det var nice.. NOT!
Mitt huvud har nog exploderat.
Niiiiice. Har jag inget att klaga
över då alltså, eftersom man inte
kan må dåligt utan huvud.

Höjde av fylledrömmar måste
vara när man drömmer att man är full.
Fyfan vad hemskt det var.
Btw.. Hur kom jag hem igår?
Varför hade jag en smak av mat
i munnen när jag vaknade?

Ah.. ser en svag bild av en shellmack
och en hamburgare.. Hur fan kom jag
till shell?

Så mycket frågor och inte ett enda svar ännu.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha sorry.. jag är egoina, egentligen

2008-05-25 @ 14:50:55
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0