Gooooooooodmorning sunshine.

(jag är medveten att godmorgon inte stavas
med den mängden o:n, men ville spexa till det lite)

Vaknade vid kvart i tolv.
Hade fått ett härligt sms av min oob som fick mig
att börja dagen med att garva. Smög upp diskret
trots att Ole-gunnar redan var vaken och ringde Oob.
Sen kom min favorit karl upp och satte på kaffe.
Var lite ovant att gå upp utan att kaffen var klar, but Hey,
ska inte klaga. Jag fick ju kaffe tillslut.
Nu sitter han bredvid mig och fyller på mitt
kaffe så fort det är slut. Sweet, I love that dude.
(undebar engelska, förmodligen, har ingen aning,
kan somagt inte engelska för 10 öre)

Idag har jag inga planer.
Ska laga lunch till mig och min karl snart.
Skippar frukosten, är sugen på mat.

Jag skojjade, det blir ingen lunch till min karl.
Han satt just och gjorde narr av mitt andraspårk,
dvs tyska, så nu får han klara så på ost.
(gömmer bröder, what you gonna do liksom?)
Men, han får skulle sig själv när han sitter och
väser "aaaah, Helga, grosse bratwurs jaa!"
As.. hehehehhehehe.

Nej, nu har jag inget mer.
Hade inget när jag började heller iofs..
Adjö. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0