Gräsklippare.

Jag sitter inne.
Utanför fönstert hör jag min karl klippa gräset.
Underbart när andra arbetar.
Var nere på jobbet en sväng, ska jobba 1800 till 2300 ikväll.
Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu.
5 timmar gånger 160 likamed 800 på en kväll.

Jag skiter iofs i pengar.
Jag skulle kunna leva urfattig på gatan.
Så länge jag hade Sanne, Elsa och O-G.
(Hade inte klagat på en hårfärg och ett par snygga skor då och då).

Nu ska jag ut och dricka ett glas iste och sitta och titta när min karl
jobbar. Eller kanske ska byta om och trimma knaterna? Naaaah..

Btw, flygbiljetten är beställd. 1400 den 19 juni står jag på Arlanda.
Mamma, pappa, johan, ellinor, elsa eller annan frivillig med körkort, hämta mig?
*angelface*

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Jo,men de är en känsla att ha egen.. De blir ens allt lixom,allt allt allt. Pluss att jag aldrig vek av under vägen, haha som många gjorde. Hade jag fått välja hade jag aldrig suttit här utan häst, men nu blev de ju som de blev så, ibland har man inte mycke val. Sen när man tittar på annonserna så är de bara fina hästar över 150.000 så de lär ju bli att ta feting lånet orvar sen =)

2008-05-14 @ 17:48:34
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Jessica

jag saknar dig, KOM HEM! eller så kommer jag, typ när som helst!

2008-05-14 @ 19:37:54
URL: http://gummeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0