Gratulerer med dagen.

17 mai idag. Gratulerer alla norrmän.
Jag kände mig nästan ganska välanpassad
när jag stog med en liten norsk flagga
fastsatt på kockjackan och en ståtlig
vit kockhatt inne i matsalen och log mot
alla nationalklädda norrmän som åt och
koste seg (myste). Det är imponerande.
Jag önskar i smyg att Sverige firade mera.
Är det för mycket begärt med ett orkestertåg?

Hursomhaver.
Nu sitter jag här med finklänningen,
handduk i håret och en smirnofficeflaska i handen.
(har den inte i handen nu, eftersom jag skriver).
Ska snart försöka få mitt hår tort utan hårtork
och sedan fixa frisyren och sminkningen.
Sen är jag klar för fest.
Är dock inte stressad, eftersom jag inte ska vara klar
förräns om 37 minuter.

Jag vill även passa på att tacka duschguden
som har förlåtit mina synder (ska aldrig mer ha sex i duschen)
och gett tillbaka mitt varmvatten.
Njöt av att duscha. Det var underbart.
Rakade mig tillochmed..
Mustaschen is gone. Tyvärr..

image129
It's all gone. Får uppträda som
wierdguy istället för starkeadolf
nästa gång jag är med i en cirkus.

Nu ska jag ta tag i mitt hår.
Adjö sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Josefine

norrmän är sexiga!

2008-05-17 @ 20:40:24
URL: http://knip.blogg.se
Postat av: Joel

fan då.. jag som alltid varit lite kåt på brudar med
mustach...

2008-05-18 @ 07:57:40
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0