Helvette.

Blev galet trött nu när jag kom hem.
Kanske för ovanlighetens skull ska sova middag?
Min karl jobbar ju ändå, liskom.

Eller så ignorerar jag och lyssnar på bra musik,
dricker en kopp kaffe (till) och piggar på mig.
Får se.

Jobbet gick bra.
Och när jag kom hem var köket städat
och tvätten upphängd och min karl galet
sexig. Tyvärr är han på jobbet nu.
Horan. hehe. skojjaba, älskarhanva.

Jag ska byta lakan idag. Spännande va?
Jag har så otroligt händelserikt liv.
Kanske ska supa mig redlös, i min ensamhet.
haha, hade varit kul. filma mig själv.
sälja till forskare som studerar ungdomars beteende.
påstå att jag var nykter. hade förstört statestiken
ganska mycket. Kul.

Nej, jag ska bara byta lakan, oroa dig inte, lilla mamma.
Ska tvätta också *kors i taket*

Helstekt fläskfilé med rosépepparsås
serverat med chilisauterad morot, paprika,
purjolök och rucculo samt idaho-potatis.

Låter rätt gott faktiskt, jag som komponerade.
*plats för beröm och klapp på axeln*
Det är dagens idag och i morgon.
Helvette vad bra jag är ibland.

Hejdå.
hehe, jag menar adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

Fick erbjudande om jobb som tidningsutdelare i augusti 02.00 - 06.00.. det är sköna tider..

;D

Får se hur det blir dock..hoppas på ett bättre jobb.. fast jag sökte ju det..

är rätt så morgonpigg.

2008-05-15 @ 15:48:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0