Hoppet.

Det här är ett helt seriöst inlägg utan någon som hellst form av humor.

Först vill jag länka till en bra blogg,
ett förnuftigt inlägg. Oobs blogg.

Sen vill jag be alla att gå in här och skriva på mot våldtäckter.
Jag hoppas och vill att sådant ska hjälpa.
Jag vill att världen ska bli bättre och att saker ska tas på allvar.
Jag vill inte att det ska vara en del av vardagen
att läsa i tidningar om våldtäckter, misshandel och rån.
Jag tappar aldrig hoppet på en bättre värld,
även om det är mycket som går emot mina förhoppningar.

Men.. som hela myten om pandoras ask och den
lilla fågeln (Elpis kallades den väl, om inte mina kunnskaper sviker?)
så kommer hoppet alltid finnas där om en
bättre värld.

Så komigen nu, skriv på.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

HAhha vad fan har du gjort på en intim fest med R-R? Och exakt hur intimt var det? Jag har sjukt æckliga bilder imitt huvud nu, take them away!!!

2008-05-30 @ 16:14:34
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0