Horigt.

Har velat blogga hela dagen.
Har inte kunnat logga in.
Varit asförbannad.
Hade massor av stoff.
Som jag inte skrev ner och nu glömt bort.
Men det var säkerligen något
vulgärt, sexigt och underbart.
Saksamma.. se denna text som det.

Har just kommit hem från köksmöte.
Gick bra. Tydligen ligger vårat
matomdömme (kvalitén på maten
vi skickar ut till gästerna) på mellan
5,8 och 6,5 av 7. Detta enligt
gästarnas gradering. Känns nice.

Nu ska jag snart förtära middag.
Korvstroganoff igen, men nu är
den resten slut. Skönt.

Solat idag, fått en härlig rosaorange färg
på bröstet.
Förbannade min familj för deras egoism.
De tog alla pigment och efterlämnade mig
med en "kines-som-rullat-sig-i-barnbajs-
blandat-med-röd-karamell-färg"-pigment.
Tack liksom.

Nu plingar mikron.
Mer kommer.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

Det är hårt i kines-som-rullat-sig-i-barnbajs-

blandat-med-röd-karamell-färg"-pigment- världen....



själv är jag mer



kines-som-rullat-sig-i-barnbajs-

blandat-med-röd-karamell-färg-samt-en-smula-grönt-pigment

2008-05-28 @ 02:04:12
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0