Hot n' sweet.

Mitt kaffe är varmt och jag är söt.

Jag har lovat att ha nykokt kaffe och
färdigdukat kakbord tills min karl kommer hem
kvart i tre.
Jag är så galet husfruig att det finns inte.

Med insperation från en annan blogg
kommer nu fråga;

Vem är du?

För er nya läsare (har ju faktiskt en stadigt växande läsarskara)
så kan jag berätta vem jag är.

Jag är Mikaela Spaedtke.
Jag är född i sverige, har en svenskfödd tysk far,
svensk mor och en supersöt storebror.
Jag är bosatt i Norge med min Sambo sedan
ett halvt år tillbaka. Jag jobbar som kock på
ett hotell i den söta lilla byn jag bor i.
Jag har många vänner men enbart ett fåtal
som jag värderar högt (nästan lika högt som öl).
Sanne, Sanna, Elsa, Robin och Jessica.
Jag röker, dricker (både alkohol och kaffe), har sex
och klär av mig naken i fel situationer.
Men jag skäms inte.
Det är onödigt..
Så jag kommer nog inte till himlen, vilket är synd,
eftersom det hade varit underbart att träffa
Mormor och Morfar igen. Men jag kanske kunde få
hälsa på där av och till?
Jag pratar flytande svenska och tyska.
Klarar även av att behärska norska och engelska.
Jag läste spanska i fyra år så klarar även att beställa
öl på spanska. Kan dock inte stava det.
Var mer intresserad av lack&läder sex under spanska
lektionerna än att lägga gramatiken på minnet.
Min framtidsdröm är att bli författare, men det kommer
säkerligen sluta med att jag blir president över hela världen.
Jag har en hatkärlek till drycken tequila och en liten fetish
för att lyssna på Abba.

Om det undras något mer är ni välkomna med frågor.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Elin

"una cerveza porfavor" = en öl, tack

:D

2008-05-19 @ 17:53:17
URL: http://elinmauno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0