Jomenvisstserdu.

Jag har köpt en ny klänning.
Och eftersom mitt humör är på
topp ska jag nu tvinga min karl att ta bild på
mig iförd min nya klänning och ni ska få
en kvällens outfit bild. HAHA.
Idioter. Aldrig i livet. Men den är fin. Det lovar jag.

"Åh, vad fan har jag upp i rumpan, it's something hard"
kved just min karl från stolen bredvid. Tur att det bara
är han och jag som bor här, annars hade jag börjat undra.
Det var bara en jacka, frukta inte, jag har inte könsopererat mig.

Idag färgade håret. IGEN?! som reaktionen från Humle, dumle och fumle var.
(Ole-gunnar, Daniel och Morten)
Ja, igen, nu är det brunt, rött, oranget, gult, guldigt och kanske lite blondt.
Det ska vara brunt med blonda slingor. Hellyes. Men det är snyggt.
Det vill jag lova.

Nu är jag hungrig. På mycket. Jag vill ha mat, sex och morgondag.
Imorgon ska jag ringa. Jag längtar som ett barn innan julafton.
Jag ska ringa. RINGA. mjehehehehehe. he.

Men alltså, som Elsa skulle sagt, nu ska jag gå på toaletten.
Eller var det jag som sa? förmodligen. Jag är så jävla rolig.

137654-126137654-125
 Håret som inte riktigt ser ut så.                  MINA BRÖST! Eller nya 
 men whatever, man ser lite.                   nya klänningen, beror på hur man
                                                                                     vill se det hela.


Jag är tillbaka. <3
Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

Hahaha.. äntligen lite uppdatering här..

jag måste ju säga att din outfit bild är ett föredöme för den unga generationen..

*stolt*

tänk så mycket roligare kenzas blogg skulle bli om vi klonade din hjärna och tryckte in i bruden ;D

2008-05-14 @ 10:02:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0