Lista. Fyfan vad tråkigt.

Hittade listan hos Sandra.
ÄR DU  . .
Arrogant:
Nej
Osäker: Nej
Trött: Ja
Intressant: Otroligt.
Smart:  Ja!
Barnslig:
Är "Pull-my-finger"-skämt barnsliga? isåfall ja.
Liten:
Nej, fett amazon
Lätt: Lätt as in lättfotad? yes.
Skoltrött: Aldrig mer skolbänken, tror jag.
Rolig: Som fan, skrattar alltid åt (med) misjälv.
Pratglad: Ja.
Frågvis: Om jag vill veta något frågar jag.
Organiserad: Nej. Inte ett dugg.
Hälsosam: Njaeeeee...
Blyg: Beror på.
Attraktiv: Ashell
Lätt uttråkad: Ja, faktiskt.
Vegetarian: Nej.
Besatt:  Nej, egentligen inte.
Pålitlig: Ja, det tycker jag.
Filosofisk: Inte särskillt.

Har du..
För många vänner:
Kan man få för många?
Förföljelsemani: Ehm.. nej
Tvångstankar: Nej.
Färgat håret: Ja
Några piercings:  I öronen.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Ja, rätt ofta.
Bra självförtroende: Ja, jag är vacker.
Komplex: Nja.. lite
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Tagit nakenbilder: Säkert.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja, träffade min första pojkvän på nätet.
Dumpat någon: Ehm.. nej?
Velat vara otrogen: Nej 
Stulit någonting: Typ ett armband.
Gjort något olagligt: Ja

Vem..
Saknar du:
Sanne
Vill du döda: Nej.
Rörde dig sist: Ole-Gunnar
Slog du sist: Daniel.
Kramade du senast: Ole-Gunnar
Kysste du senast: Ole-Gunnar
Skrev du till sist: Stefan och Croot
Vill du vara som:  Vettefan, är nöjd.
Sårade dig sist: Samma hora som alltid. Sårar hon min, sårar du mig.
Vill du bli galet full med: Sanne
Gjorde dig riktigt glad senast: Sanne & Ole-Gunnar
Fick du sms från senast: Sanne
Ringde dig senast: Sanne
Ska du gifta dig med: Ingen.
Får dig att skratta: Oob, Jobbarkompisarna, O-G osvosv

Adjö.


Kommentarer
Postat av: joel

Aaaah, åter back in das bloggvärld...



Fan.. och vad ser man... en lista på lebens blogg... Suck..



Jajaja.. den blir ju lite förhöjd av tolkningen av "lätt"...



MAn hör vad man vill höra..



Hahaha

2008-05-27 @ 12:37:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0