Middagsmat och girlystuff.

Jag är hungrig.
Sulten. Svolten.

Jag vet inte vad jag ska äta till middag.
Kyckling? Lax? Varma koppen? Potatis?
Fyfan vad svårt det ska vara att komma på
något till sig själv när man är hemma,
när man dagarna på jobbet går med
menyidé efter menyidé i huvudet och
maträtter och olika kombinationer av mat
bara ploppar upp i huvudet.. Fan.

Jag känner för att vara lite tjejig idag.
Kommer som alltid sluta med att jag tar en dusch..
sen inte orkar göra saker som att fixa naglarna,
lägga ansiktsmasker, bada fotbad och andra
saker som man ska njuta av om man är tjej.
Om jag kanske onanerar i duschen då?
Det borde hålla.. Kanske kan ha en hårinpackning
i medan jag håller på liksom?

Försöker komma upp på facebookchatten.
För jag skulle möta Oob på facebook.

Jag måste ringa och skälla ut min mor
för att hon kastar min adress till höger och vänster.
Och måste också be henne beställa kläder åt mig
från ellos.. Ellos (läs: hororona) levererar inte till Norge.
Jag som klickat hem (ha, underbara cybersvenska)
6 fenomenala plagg. Jag hade sätt ut som
en sexsymbol, en erotiskstaty, ett underverk!

But no. Undrar om jag ska skälla ut henne
eller be henne beställa sakerna först?
Eftersom hon inte kommer beställa i pratandets
stund spelar det kanske inte någon roll.
Huvudsaken är att hon beställer..
kanske ska låta bli att skälla på henne?
Jag är bara lite rädd.. tänk om jag får en ny brevvän?
Jag.. jag vill inte ha någon vän som skriver brev.
Inte en vän som skriver sånna brev iallafall..

Och btw.. Om man har kläder, som är ens egna, i
ett annat land, är det fritt tillåtet för andra att använda
dessa kläder bara för jag råkar vara i ett annat land?

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0