Mitt internet röker hash.

Eftersom mitt internet inte är superstabilt
så blev det inget inlägg innen jobbet idag.
Jag satt frustrerad och försökte få igång det..
låtsades inte bry mig genom att spela kabal.
Försökte igen.. blev så förbannad att jag
tappade förfrukosten på golvet.
(åt upp den iallafall).

Om jag är beroende av internet?
Absolut inte.

Jobbet var chill. Bakade istort sätt hela dagen.
Ha, i norge har dom en kaka dom kallar
Världens bäst.. hur fan vet dom det?
Tvivlar på att den är det..
Det är en typ av sockerkakasbottenish,
uppepå det marräng med mandlar på
och sedan delar du hela grejjen i två,
blandar grädde och vaniljkräm och lägger på
ena halvan och lägger den andra uppepå.
Världens bästa kaka? nja. Tvivlar starkt på det.

Nu sitter jag och lyssnar på Sanna Nielsens
Empty Room och stör mig på att hon inte vann.

Jag överväger att stänga av mobilen eftert
Oob's samtal. Morten tvingade sin brud att
komma upp med en bok med Sverigehistorier..
Jag hann gå innan hon kom men misstänker
att telefonen kommer gå varm med;
"Varför har svenskarna runda hus?"
"För att hundarna inte ska kunna kissa i hörnen!"
Följt av hysteriska
"hahahahhahahahahahhahahahahahah"
Idioter.. <3

Oob hade lagt upp en söt bild på henne och mig i sin blogg.
Måste lägga upp den här, mest för att det är så
jävla mycket kärlek. Jag älskar Obbie.

Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0