Nu.

Har vi bara sovrum och kontor kvar att städa.
Resten är tamigfan spotless.
Fyfan vad skönt det känns.
Resten tas fan i morgon (när jag är på jobbet, heheheheheh).

Nu ska vi ut och njuta av oss själva..
heeeeeeehehe.. nej. alltså.. inte sexuellt.
Vi ska ut och vara stolta, dricka varsin öl och
titta förföriskt på varandra och då och då utbrista
"Jag älskar dig".

Inte det heller.. jag kan inte hålla mig seriös.
Vi ska ut på våran lilla ute plats och dricka öl.
Punktum. Inget mer. Slut.
Kanske prata lite med varandra.
Får se vilket humör vi är på, jag kanske ringer
en vän om stämmningen blir för pressad,
eller frågar publiken (inlägg från min fynidga karl).
Saksamma.. jag glider från ämnet igen.
Nu ska jag ut och dricka en öl.
SLUT!

Adjö.

(förstå hur mycket jag nyss skrev om att..
om att.. ingenting egentligen. Sweet. Adios.)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eller huuur, orka dissa byxor :(

2008-05-24 @ 01:33:31
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0