Observera klockslaget.

För er som inte orkar observera
ska jag berätta att den är 05.22
i skrivandets stund.

nollfemtjugotvå! tjugåtvå minuter över fem.
på morgonen.

Herrejesus.
Somnade runt 1.
4 timmars sömn, mmm-mm.

Ska jobba med en social missanpassad
sötnos som väser kolasås sensuellt
såfort han är i min närhet. Underbart.
Framförallt efter fyra timmar sömn.

*kvider lyckligare än en kines med nya kamera på semester*

nollfemtjugofyra är klockan nu. tjugofyra minuter över fem.
på morgonen!

Jag kan inte riktigt få in i min hjärna
att det är vaken och "fungerande"
vid den här tiden på dygnet.
Jag känner mig inte överdrivet trött heller.
Tror min hjärna är i chock.
Dags för en extremenåntingwhatsoever-upppiggande (för så stavas det?) tablett
och sen borsta tänderna.

Adjö.
image113
10 små moppepojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0