Okej.

Nu har jag, efter påpressningar från min bästa vän
försökta fotografera mina nya plagg.

Jag har plötsligt fått ny respekt för alla dessa
dagens outfit-bloggare.
Det är tamigfan inte lätt. Det är faktiskt
helt jävla sjukt svårt att få med allt på bild.
Jagmenar, man får inte visa ansiktet, man
ska visa HELA plagget och man får inte hålla
i kameran själv för då blir fallet på kläderna fel.
Jag lyckades självfallet inte.
Men jag gjorde många tappra försök.
Det jag funderar på är..
De använder sig väl av självutlösare, inlåsta i sina rum?
För dom har väl inte tappat all typ av självrespekt
och bett någon annan fotografera dem, varje jävla dag,
gärna flera gånger om dagen eftersom kvällen
nästan alltid bjuder på festligare tillfällen och då måste
ju "kvällens outfit" också upp i bloggen.

Jag tror nästan, om fallet nu är, vilket jag hoppas, nu är så
att de använder sig av självutlösare, (*ber att människor har
lite respekt kvar för sig själva*) att dom faktiskt har skruvat
upp en "dagens-outfit-bildtagar"-hylla i sina rum.
För det är faktiskt jävligt svårt att hitta en naturlig plats
i hemmet som gör att man får med allt.
Eller så kanske alla dessa jävla modebloggare är
jättekorta och kan ställa kameran på köksbordet och trycka
på självutlösaren och backa ett par steg.

Nu kommer iallafall tre av mina bilder.
Enbart för att jag är osminkad (naturligt vacker),
mina bröst ser enorma ut på en av dem och
för att jag är så jävla narcisistisk och mår
jävligt bra av att se bilder på mig själv.


Onceinalifetime. Ska aldrig mer ens försöka mig på det.
Inte ens om jag får betalt.
But hey! Kolla Boobsen.


Jag klär i orange, det gör jag, fyfan vad cute. Ser ut som 12. Sweet.. mm.. lamm.


hahahahaha, om jag har en standard pose? Tur att jag hade bytt om, annars
hade man trott att jag lagt in samma bild två gånger, DET hade varit
ren egoism.. sweet.. ska göra det bara för det.

Sådär.


Svar till folk som undrar varför jag inte tar bild på mig själv rakt framifrån.
Jag ser ut som en hamster. Hamstrar är iofs söta.. kanske ska bli min nya look?
(Nej, jag ser inte ut som en hamster på riktigt, bara fastnar så på kort)

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Alltså du får förlåta mig så jävla mycket, men på sista bilden där ser du faktiskt ut som en hamster. Hahaha så sött! (Känn dig välkommen att moba mig på nåt av mina kort whenever, du har en innestående) ;)





Och ja, om det inte vore för att jagtycker modebloggar är jordens avskum så skulle problemställningen om hur de lyckas ta sina bilder ha gett dem cred så det räck å blir över, men alltså inte. :)

2008-05-30 @ 20:42:11
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0