Torr Morgon.

Jag hade glömt brödet framme igår.
Fail.

Sitter nu och försöker med oräknerliga
liter äppeljuice svälja ner min förfrukost.
Jag äter frukost två gånger när jag jobbar
tidigt.

Engång nu, vid halv/kvart på åtta.
och engång vid elva. På jobbet.
Hehe, sweet.

Min karl har varit otroligt sällskapsjuk i natt
och största delen av natten sovit på mig.
Det var mysigt, men ganska opraktiskt
eftersom jag vaknade ca 10 000 gånger av
att min arm/axel/ben/fitta/mage hade domnat bort,
allt efter vart på mig han behagade ligga.

Nu ska jag förbereda mig mentalt för att
återigen jobba 8 timmar med Morten.
Igår lindade han in mig i tejp, körde upp
en norsk flagga i röven på mig och
fick mig att lyssna på D12 80 % av kvällen.
(resternade 20% fick jag lyssna på honom
sjunga Touch my body, underbart!)
Men han är rätt okej, den där Morten.

Godmorgon och Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

De räcker så =) Bara du kollade de själv på deras hemsida =)
Du kan ju alltid tippsa om de i din blogg, om du vill =) men inget krav!

2008-05-20 @ 09:40:07
URL: http://Http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0