Värmeslag.

Det är så inåthelvette varmt här borta.
Det är kvavt och jävligt.
Svettas bara genom att andas.
Sitter nästan naken och det är så jävla varmt.
Det går inte att vara utomhus för
att andningsnöden är förstor.
Fyfan.. Men jag klagar inte, inte alls.

Idag fick jag brev från HM att mitt paket
kommit. Ska hämta ut det i morgon.. spännande.
Kommer inte ihåg vad jag beställt..
undra om jag kan kolla upp det, ska
tas reda på nu.

Försökte mig på en promenad tidigare
men det var så jävla varmt.
Nu ska jag trixa lite vid datorn sen
ska jag duscha.

Det kommer mera.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att lilla du kunde bidra med så glassiga miner =)

2008-05-29 @ 21:17:02
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0