Okej.. en liten resumé kan ni väl få. Del 1

Börjar med Januari 2008;
I mina blogginlägg från januari kan jag konstatera att jag jobbade,
planerade sistaminuten resa med baby, klippte lugg i blogg-modets-tecken
och var onykter så ofta jag hade chansen till och därför också
väldigt ofta bakfull. Jag övade mig på dagens outfit bilder och
inhandlade lusthöjande kosttilskott. Drack även stora mängder tequila.
Var ute och drack med Vibeke och Birger en hel del. Jag och min karl
övade flitigt på guitarhero och jag klarade 100% på metallicas one.
Bakade bröd för första gången i lägenheten. I 2008s första inlägg
oterade jag för mig själv att folk var idioter. Har jag tagit vara på den notisen
under 2008 och aktat mig för egoistiska idioter? Självklart inte. Min karl fyllde
även 25 vilket firades med, alkohol, på hotellet. Bilder;


Februari;
Jag kläckte förförsta gången i mitt liv att jag skulle kunna tänka mig att föda barn,
dock inte innan jag var gammal och druckit nog alkohol så jag klarar mig resten
av livet. Jag videobloggade för första gången i min blogg och det gjorde storsuccsé.
Jag spelade radiobingo för första gången i mitt liv och jag citerar fortfarande
radioprataren avochtill när jag vill ha ett leende på läpparna. Jag försökte
äta 2 kilo socker samt 250 gram cocos, allt för att få en flaska tequila gratis,
men misslyckades till Mortens stora förtjusning. Jag längtade hem väldigt mycket
men störde mig på kåta internetragg som tjatade om min tighta vagina varje gång
jag loggade in på msn. Jag drack lika mycket som i januari, fick besök av Jessica
och drack ännumera, tog reda på att vad doktorn som var med vid min födsel
hette och fick veta att jag vägde 3900 gram. Stackars mamma. Jag anmälde robin
på internet att ta emot jesus i sitt liv och jag älskade låten Im yours.

Mars;
Jag visade mitt hat mot högerpartister genom att smida elaka
planer jag kunde gjort mot dem om jag hade vågat. Lyssnade enormt
mycket på brick and lace - loce is wicked och var mycket med Vibeke och
drack som en idiot. Jag önskade mig ett badkar såpass mycket att jag
försökte skapa ett genom att fylla en svart sopsäck med vatten. Slutade i
en hysterisk festlig dagens-outfit-photoshoot. Jag var i Sverige och fyllde
19 år. Mobbade robin för sin lilla penis och var magsjuk. Min bästa vän
Sanne fyllde 20 år och Blondinbella var med i Debatt och berättade om
hur bra det var att shoppa. Jag fick en ny familjemedlem vid namn
Sanziebar-Nutmeg Fotboll-Hamster men nu går han bara under namnet
hamster. Jag målade upp sanne i paint med hjälp av en fitta, en kaptenmössa
och ett frenchade förkläde. Norksa ungdomar visade sin dumhet och
jag skrattade gott när jag läste en insändar fråga om man får bada när
man har klitoris? Blev helt klart ett av årens skämt.


Nu orkar jag inte mer just nu..
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0