Godmorgon

Försov mig igen, inte så pass mycket så jag kommer försent, egentligen inte tillräckligt mycket för att ens bli stressad, ca 90 minuter kvar tills jag ska gå till bussen . Men jag försov mig, gick inte upp när jag hade tänkt att göra det, alltså försov jag mig, haha.

Mamma fick en nys om den här bloggen igår, funderar därför på att lösenordskydda den, men det känns geek, jag menar, om jag skriver något, som jag inte står för här, skriver något jag inte vill att vissa personer ska läsa, känns det onödigt att ha en blogg, vill jag att bara vissa ska läsa, kan jag likagärna skriva brev till dessa.

Skola idag, svenska B <3 och Engelska B *någon typ av spyframkallande känsla*
Jag älskar svenska. Idag ska vi få tillbaka novellerna vi skrev för några veckor sedan, min handlar om vännskap, kärlek, närhet, Sanne. Är rätt nöjd med den, men min egen favorit är fortfarande den jag skrev om pendeltåg. Trots att det var hemskt mycket fel, min favorit "han, och" haha, man sätter inte och efter ett kommatecken, men det hade jag gjort ca 4532781 gånger i den texten. Men nu är den rättad och riktigt bra. (HAHAHA, skrev just "Men nu är den rättad, och riktigt bra")
Engelska B suger, vet inte om det beror på att jag inte kan engelska, att Ulf suger och jag vill ha tillbaka Göran, eller för att jag har gett mig fan på att hata engelska. Hursomhelst är det riktigt jävla tråkigt, men ska pina igenom mig kursen, för poängens skull. Tänker fan i mig inte få IG, inte riktigt min grej.
Sen ska det jobbas. Jobbar till 22.00, tror jag har den turen att pappa jobbar kväll, då får jag skjuts hem. Underbart. Det är riktigt drygt att åka tåg faktiskt. För mycket skumma människor som åker mellan Södertälje C och Huddingen vid tio-tiden på kvällen.

Nu ska jag nog fixa sista detaljerna på pa, uppdatera bilddagboken och sen gå och äta lunch.
Tjipp, tjohej och hejdå.


"Jag tycker alla ska prata i ett typsnitt som alla förstår. Själv pratar jag alltid med Times New Roman, 12 punkter, förutom när jag är arg, då går jag upp till Helvetica, 16 punkter" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0